Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко съм загрижен със следния проблем с парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Това е регулатора на степенните на вентилатора-тоест регулира оборотите на вентилатора!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
      Това е регулатора на степенните на вентилатора-тоест регулира оборотите на вентилатора!
      Аха
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Значи разкачих така наречения резистор на вентилатора и като го видях малко се уплаших, може ли да ми кажете от какво може да се е получило този нагар по платката и по буксата?

        Ако е виновен някой от транзисторите да, аз ще ги сменя но ме притеснява ако сложа новите да не вземе следващия път да ми пламне платката?

        и имам един въпрос при махане на елипсовидното капаче от резистора падна и елемента с номер 47К63, това кондензатор ли е, че нещо немога да му хвана спатиите

        ПС: Този резистор все още бачка като свържа буксите и работи и след определено време спира и пак като бутна буксите тръгва, мислите ли че като сменя транзисторите ще ми прави още въртели заради този нагар по платката....?
        Attached Files
        Last edited by kudev; d.m.y г., 13:23.
        Without heart we would be mere machines

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
          Значи разкачих така наречения резистор на вентилатора и като го видях малко се уплаших, може ли да ми кажете от какво може да се е получило този нагар по платката и по буксата?

          Ако е виновен някой от транзисторите да, аз ще ги сменя но ме притеснява ако сложа новите да не вземе следващия път да ми пламне платката?

          и имам един въпрос при махане на елипсовидното капаче от резистора падна и елемента с номер 47К63, това кондензатор ли е, че нещо немога да му хвана спатиите

          ПС: Този резистор все още бачка като свържа буксите и работи и след определено време спира и пак като бутна буксите тръгва, мислите ли че като сменя транзисторите ще ми прави още въртели заради този нагар по платката....?
          Да, това е кондензатор. А другото смятам, че е стопило нещата заради лош контакт на куплунга
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Да, това е кондензатор. А другото смятам, че е стопило нещата заради лош контакт на куплунга
            Потвърждавам

            Почисти хубаво двете пера от окислението. Почисти и буксите и ги стегни. После би трябвало да заработи нормално.

            Тоя кондензатор, ако си е с крачетата, явно се е отпоил от прегряването и е изпаднал. Така като гледам по платката, има едно място на което би могъл да е. Ако някой може да изрови снимка на здраво у-во, да го видим къде е със сигурност.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              Предполагам, че кондензатора трябва да стои при двете червени линии където съм оцветил на снимката, защото от там излизат 2 крачета, обаче като наложа кондензатора, крачета му са по широки от тези на платката,

              пък когато наложа кондензатора където са жълтите линии пасва, ама пък от там не излизат крачета,

              А сега де, то с налучкване няма да стане....

              EDIT: Намерих снимка в един чужд алфистки форум

              Значи стои където са жълтите линии този кондензатор
              Attached Files
              Last edited by kudev; d.m.y г., 17:57.
              Without heart we would be mere machines

              Comment


              • #22
                баш на жълтите ще да е, ама от другата страна на платката. не че има значение. виж да няма късо между пътечките на буксата.
                точка

                Comment


                • #23
                  Как мога да разбера дали е изгорял някой от транзисторите?
                  Without heart we would be mere machines

                  Comment


                  • #24
                    щом ти върти вентилатора, значи са здрави и двата заради начина им на свързване. единия като изпука, другия го следва веднага.
                    точка

                    Comment


                    • #25
                      На транзисторите им няма нищо ( те двата са вързани в паралел за по-голям ток). Както казаха колегите, оправи си контактите. Аз на твое място бих запоил 2 кабела и една букса на няколко см. от платката (твърде много е нагоряла).
                      В тая тема ще намериш още един съвет, който те съветвам да изпълниш профилактично
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F2%E8%E2%E5%ED

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                        Предполагам, че кондензатора трябва да стои при двете червени линии където съм оцветил на снимката, защото от там излизат 2 крачета, обаче като наложа кондензатора, крачета му са по широки от тези на платката,

                        пък когато наложа кондензатора където са жълтите линии пасва, ама пък от там не излизат крачета,

                        А сега де, то с налучкване няма да стане....

                        EDIT: Намерих снимка в един чужд алфистки форум

                        Значи стои където са жълтите линии този кондензатор
                        Той е филтриращ, нали се управлява с широчинно импулсна. И запой хубаво пиновете за платката
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment

                        Working...
                        X